.

.

четвер, 9 лютого 2017 р.

З сьомими класами створюємо паспорт улюбленої тварини та пишемо їй листа.

Закінчуємо з сьомими класами вивчення розділу "Різноманітність тварин". Об'ємна за обсягом, змістом тема. Вивчалися тварини від Кишковопорожниних до Ссавців. В кожній групі були цікаві факти про представників тваринного світу, які дивували дітей. Дивували і пристосування і спосіб життя, взаємовідносини.  Але вивчення теми підійшло до фіналу. Як підвести підсумок?
Звичайними самостійними, контрольними роботами учнів не здивуєш))), а в мене було бажання не лише проконтролювати, а й спонукати до пізнання))) І вирішила запропонувати учням на останньому уроці з теми складне, творче , але здійснене завдання - створити паспорт улюбленої тварини! В ньому повинний бути малюнок (фото) улюбленця, опис зовнішньої будови тварини, способу життя, пристосувань до умов існування. Крім наукових фактів, необхідно було написати лист -побажання тварині, аргументувати причини зацікавленості - чим здивувала, зацікавила тварина.  Запропонувала зібрати прислів'я, загадки, казки, вірші, а може написати і власні) Тобто завдання було не тільки наукове, а й  творче! Техніку виконання учні вибирали самі))
Перед початком уроку здивувала кількість допоміжного матеріалу, заготовок для оформлення - учні підготувалися-робота закіпіла)


Писали про сов та лемурів:


Вирізали фото домашніх улюблених кошачих:


Клеяли малюнки зайців:


Малювали червоних панд,   клеяли колаж з улюбленими ласками)):


Ховали їжака в зеленій траві):


Знов клеяли фото хижої гарпії):


Списували домашні заготовки в  чистовий варіант листа)


Размальовували)


Встигали в перервах від роботи над листом позувати))))


І як результат - створили чудові листівки -паспорти! 



В них і цікаві факти, і колажі,  і побажання розквіту тваринних цивілізацій))і загадки з віршами про улюбленців і  звернення до людства зі знаком SOS-  Ось деякі з них:









Кожен учень бажав швидко завершити роботу  та познайомити однокласників із своєю улюбленою твариною - діти намагалися яскравими малюнками, колажами, привернути увагу до свого улюбленця)))Інформації  було багато - наукових фактів  учні зібрали чимало, що розширило знання про тваринний світ! А чи не є це основною метою уроків зоології?!





Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації