Закінчуємо з сьомими класами вивчення розділу "Різноманітність тварин". Об'ємна за обсягом, змістом тема. Вивчалися тварини від Кишковопорожниних до Ссавців. В кожній групі були цікаві факти про представників тваринного світу, які дивували дітей. Дивували і пристосування і спосіб життя, взаємовідносини. Але вивчення теми підійшло до фіналу. Як підвести підсумок?
Звичайними самостійними, контрольними роботами учнів не здивуєш))), а в мене було бажання не лише проконтролювати, а й спонукати до пізнання))) І вирішила запропонувати учням на останньому уроці з теми складне, творче , але здійснене завдання - створити паспорт улюбленої тварини! В ньому повинний бути малюнок (фото) улюбленця, опис зовнішньої будови тварини, способу життя, пристосувань до умов існування. Крім наукових фактів, необхідно було написати лист -побажання тварині, аргументувати причини зацікавленості - чим здивувала, зацікавила тварина. Запропонувала зібрати прислів'я, загадки, казки, вірші, а може написати і власні) Тобто завдання було не тільки наукове, а й творче! Техніку виконання учні вибирали самі))
Перед початком уроку здивувала кількість допоміжного матеріалу, заготовок для оформлення - учні підготувалися-робота закіпіла)
Звичайними самостійними, контрольними роботами учнів не здивуєш))), а в мене було бажання не лише проконтролювати, а й спонукати до пізнання))) І вирішила запропонувати учням на останньому уроці з теми складне, творче , але здійснене завдання - створити паспорт улюбленої тварини! В ньому повинний бути малюнок (фото) улюбленця, опис зовнішньої будови тварини, способу життя, пристосувань до умов існування. Крім наукових фактів, необхідно було написати лист -побажання тварині, аргументувати причини зацікавленості - чим здивувала, зацікавила тварина. Запропонувала зібрати прислів'я, загадки, казки, вірші, а може написати і власні) Тобто завдання було не тільки наукове, а й творче! Техніку виконання учні вибирали самі))
Перед початком уроку здивувала кількість допоміжного матеріалу, заготовок для оформлення - учні підготувалися-робота закіпіла)
Писали про сов та лемурів:
Вирізали фото домашніх улюблених кошачих:
Клеяли малюнки зайців:
Малювали червоних панд, клеяли колаж з улюбленими ласками)):
Ховали їжака в зеленій траві):
Знов клеяли фото хижої гарпії):
Списували домашні заготовки в чистовий варіант листа)
Размальовували)
Встигали в перервах від роботи над листом позувати))))
І як результат - створили чудові листівки -паспорти!
В них і цікаві факти, і колажі, і побажання розквіту тваринних цивілізацій))і загадки з віршами про улюбленців і звернення до людства зі знаком SOS- Ось деякі з них:
Кожен учень бажав швидко завершити роботу та познайомити однокласників із своєю улюбленою твариною - діти намагалися яскравими малюнками, колажами, привернути увагу до свого улюбленця)))Інформації було багато - наукових фактів учні зібрали чимало, що розширило знання про тваринний світ! А чи не є це основною метою уроків зоології?!
Немає коментарів:
Дописати коментар