.

.

вівторок, 16 червня 2015 р.

Міркування напередодні ЗНО



Сьогодні 16 червня 2015-го ... Як Ви вважаете які мої думки, якщо я вчитель біології, хоча  і у відпустці?  Звичайно про завтрашній день,  коли мої і не тільки мої учні будуть складати ЗНО з біології!  Багато дано знань, розв'язано задач, дано відповідей на питання та прорішано тестів, а саме головне , мені здається,  вчитель - навчив вчитися, навчив здобувати знання. Чомусь учні сьогодення важко це розуміють... Іноді чую критику в свій адрес, коли розв'язуємо тести, шукаємо відповіді на питання :"А Ви цього не розповідали!?" Але всього розповісти - життя не висточить! Вчитель повинен зацікавить, показати шляхи здобування знань, а учневі необхідно завантажити ці знання самому... Факт: іноді при пересадці органів (завантаження вчителем голих фактів) відбувається відторгнення. А ось, коли знання здобуті у логічному пошуку, мозок радий їх сприйняти, бо "йшов" до цього сам)))) Такі знання залишаютья надовго!
Тож, шановні абітурієнти 2015-го, зосередьтеся завтра не на результаті, а на завданні, бо зроблені вірно завдання дадуть омріяні 200 балів!!

2 коментарі:

  1. Успіхів усім, й абітурієнтам, і педагогам! Зичу Вам вдалих адекватних тестів, і нерви хай не спасують. Особливо прошу майбутніх медиків - учіться, будь ласка. Щасти Вам завтра, юні, і не дуже, біологи!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксано Володимирівно, за підтримку та побажання!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Популярні публікації